Żółte smoothie | Przepis

by - listopada 20, 2020

Długo mnie tu nie było, ale przez ostatnie wydarzenia jakoś nie miałam chęci ani czasu aby cokolwiek napisać. Trochę jednak brakowało mi blogowania dlatego wracam z banalnym przepisem na żółte smoothie, które jest fajną i zdrową alternatywą dla tradycyjnych śniadań

SKŁADNIKI:
   ✓ Dojrzały banan
   ✓ Kilka kawałków mrożonego mango
   ✓ Łyżka jogurtu naturalnego
   ✓ Garść płatków owsianych

WYKONANIE:
Banan kroimy w plasterki i wrzucamy do blendera, dodajemy kilka kawałków mrożonego  mango (można użyć świeżego, ale smoothie będzie miało wtedy rzadszą konsystencję) i jogurt Wszystko blendujemy i przelewamy do miski, na wierzchu kładziemy plasterki banana i posypujemy płatkami owsianymi. Smacznego!


Lubicie smoothie, czy raczej za nimi nie przepadacie? Koniecznie dajcie znać w komentarzu :)

Podobne posty

4 Comments

  1. Lubię smoothie, bo to szybka i zdrowa opcja, ale zapominam o nich i jakoś ostatnio nie robiłam żadnego, muszę to zmienić ;) Z bananem zawsze mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie koktajle, smoothie, dla mnie na drugie śniadanie idealne :D

    OdpowiedzUsuń