Ulubione motywacyjne cytaty

by - października 06, 2021

 Nie wiem jak u Was, ale na mnie bardzo duży wpływ ma pogoda. Kiedy jest ciepło, świeci słońce to aż czuję, że mam więcej chęci i mogę robić wszystko. Natomiast kiedy jest tak jak teraz i z dnia na dzień pogoda coraz bardziej się pogarsza, robi się chłodno i prędzej się ściemnia to czuję ogromny spadek motywacji. Wówczas ratuję się cytatami, to one dają mi porządnego kopa, kiedy odechciewa mi się wszystkiego. I dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić właśnie moimi ulubionymi dziesięcioma cytatami, które napędzają mnie do działania.


Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać. 
Walt Disney

Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie. 
H. Jackson Brown

Kiedy gąsienica myślała już, że świat się skończył, stała się motylem.
 Cecelia Ahern

Ludzie boją się zmian, nawet na lepsze.
Józef Ignacy Kraszewski

Największym powodem do chwały nie jest to, że nigdy nie upadamy, ale to, że potrafimy się po upadku podnieść.
Konfucjusz

Sposobem na zaczęcie jest skończenie mówienia i podjęcie działania
Walt Disney

Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń.
Eleanor Roosvelt

Bez względu na to ile popełnisz błędów, albo jak wolno idą postępy i tak jesteś przed tymi, którzy nie próbują wcale.
Tom Robbins

W życiu nie chodzi o czekanie aż burza minie. Chodzi o to, by nauczyć się tańczyć w deszczu.
Vivian Green

Człowiek z nowymi pomysłami jest wariatem, dopóki nie odniesie sukcesu.
Mark Twain

 A Wy jakie macie sposoby na radzenie sobie ze spadkiem motywacji? A może macie swoje ulubione cytaty, którymi chętnie się podzielicie? 

Podobne posty

15 Comments

  1. Super cytaty. Sama często zbieram jakieś fajne napotkane w książkach i spisuje w specjalnym zeszycie - do którego często wracam, właśnie gdy motywacja opada. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie cytaty potrafią czasami podnieśc na duchu w najmniej spodziewanym momencie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ..witam serdecznie :) ..wspaniałe cytaty przytoczyłaś, przepiękne zdjęcie.. mam mnóstwo, fantastycznych i mądrych cytatów, które lubię ;) ..podam zaledwie kilka :
    'Budząc się rano, pomyśl, jaki to wspaniały skarb żyć, oddychać i móc się radować'..
    'Życie człowieka utkane jest z jego myśli' - Marek Aureliusz
    'Wszystkie problemy są złudzeniami umysłu'..'Podstawową przyczyną nieszczęścia nigdy nie jest sytuacja, ale twoje myśli na jej temat' - Eckhart Tolle

    - pozdrawiam ciepło 💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cytaty <3
    Wykorzystam je jako afirmacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne cytaty, niektóre znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie cytaty, można sobie nieźle humor nimi poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobnie; gdy jest słonecznie, to jest pełna energii do działania.
    Jesień, czy zima nie powodują u mnie spadku motywacji, bardzo lubię te pory roku :)
    Cytaty są przepiękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne cytaty! Bardzo motywujące i pełne przekazów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tą gąsienicą mi się podoba, bo kocham motyle!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny post :) pozdrawiam

    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie cytaty potrafią czasami podnieśc na duchu w najmniej spodziewanym momencie.

    OdpowiedzUsuń