Farma dyń w Powsinie pod Warszawą

by - października 18, 2022

Cześć. W ubiegłą sobotę chcąc wykorzystać ładną pogodę odwiedziliśmy farmę dyni w Powsinie. Więc dzisiaj zapraszam Was na post pełen zdjęć, w którym postaram się choć trochę pokazać Wam to niesamowite miejsce, które naprawdę warto odwiedzić jesienią... Zwłaszcza jeśli macie dzieci :)

KILKA INFORMACJI PRAKTYCZNYCH
✓ Farma znajduje się przy ulicy Przyczółkowej 2k w Warszawie. Po prawej stronie głównej drogi dwupasmowej na Konstancin, ok 400m za stacją Shell. 
✓ Czynna jest codziennie przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 9 do 18.
✓ Wejściówka kosztuje 28zł za każdą osobę, nie ma biletów ulgowych (dane na 2022r).
✓ Na miejscu znajdują się foodtrucki, można coś przegryźć, wypić coś ciepłego, a nawet skosztować ciasta dyniowego.

DYNIE
Jak sama nazwa wskazuje na farmie znajdziemy przede wszystkim wiele odmian dyń, które możemy również zakupić. Ceny zaczynają się już od 5zl za kilogram. A znajdziemy tam naprawdę wiele rodzajów dyń: piżmowa, hokkaido, bezłupinowa, bananowa, pomarańczowa czy małe dekoracyjne w wielu kolorach.


ATRAKCJE 
Myślę, że ilość przygotowanych atrakcji spodoba się nie tylko dzieciom, ale również osobom dorosłym. 

 Mini zoo
Znajdziemy tu takie zwierzęta jak króliki, alpaki, kozy czy gęsi. Niektóre z nich możemy swobodnie pogłaskać, a nawet nakarmić. 


✓ Labirynt
Na farmie znajduje się też labirynt ze słomy dla dzieciaków. Klarze nie sprawił zbyt dużej uciechy i bardzo szybko znalazła z niego wyjście. 

✓ Strzelanki Nerf
W namiocie z przygotowaną strefą Nerf spędziliśmy chyba najwięcej czasu i z tego, co zauważyłam niektórzy dorośli bawili się tam lepiej niż dzieci :)


✓ Plac zabaw
Znajdziemy tu mnóstwo huśtawek wszelkiego rodzaju i trampoliny. 

✓ Tyrolka
Też super atrakcja, dozwolona dla osób ważących maksymalnie 65kg. Aczkolwiek chyba to jakaś nowość, jak byliśmy na farmie w 2019 roku to tyrolki jeszcze nie było. 


Lubię takie weekendowe wyjazdy... A Wy lubicie takie miejsca? A może byliście już w tym roku w podobnym miejscu? Z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze :)

Podobne posty

19 Comments

  1. Ale super miejsce, widać, że świetnie spędziliście czas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow ale świetny wypad mieliście 😍 Te dynie robią mega jesienny klimacik🎃

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce- idealne na weekendowy wypad rodzinny, szczególnie jesienią; no cóż, dynie chyba każdemu się kojarzą z tą porą roku :)
    Ja nigdy nie byłam na takiej farmie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne miejsce na aktywne spędzenie czasu dla całej rodziny oraz kontakt z przyrodą.
    Dynie piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. niezwykłe miejsce dla dużych i małych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam na farmie dyń, a mam jedną 60 km od siebie. Muszę koniecznie ją odwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie bylam na farmie dyn, ale chetnie bym sie na taka wybrala. Musze sie zorientowac, czy jest taka u mnie w poblizu! Super zdjecia :)
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne miejsce dla całej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę kiepsko, że nie ma ulgowych biletów dla dzieci...
    Ale miejsce wydaje się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się wypad na farmę dyń, jednak w mojej okolicy nic nie ma. Może za rok coś się pojawi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, jaka piękna kolekcja dyń :) Szkoda, że tak daleko od mojego domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super coraz więcej takich miejsc powstaje . Piękne - Venus (https://venusjulia.pl/ )nie mogłam inaczej napisać komentarz

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Nigdy nie byłam na farmie dyń. Kilka dyń miałam w ogrodzie :D W sumie, mój ogród można by nazwać farmą tylko trzody brakuje :) To musiał być świetny wypad, uwielbiam takie wycieczki i aktywne spędzanie czasu z rodziną. Rewelacja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Farma dyn u nas jest pod Krakowem. Dosłownie kolorowy zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam jechać na farmę dyń. Może w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super spędziliście ten dzień :-) My mieliśmy się wybrać na taką farmę dyń w Lublinie zorganizował to hotel Royal Botanic ale nie udało się nam. W następnym roku na pewno będzie to Nasze pierwsze miejsce do zwiedzenia w październiku i może uda Nam się zobaczyć to w Warszawie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieję, że za rok się wybierzemy gdziekolwiek na farmę dyniową ;D

    OdpowiedzUsuń