Modelujące mleczko do ciała BodyBoom

by - września 09, 2020


Jakiś czas temu linia kosmetyków BodyBoom znana przede wszystkim z peelingów kawowych poszerzyła się o kilka kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy. Niektóre z nich miałam okazję już wypróbować, wśród nich znalazło się modelujące mleczko do ciała, o którym dzisiaj powiem trochę więcej. Jeżeli chodzi o kosmetyki staram się wybierać takie, których składniki są pochodzenia naturalnego. W przypadku kosmetyków z serii BodyBoom aż 98% to składniki naturalne, a ich kolejnym plusem jest to, że nie są testowane na zwierzętach. No ale zacznijmy od początku...


Kosmetyki BodyBoom znajdują się w uroczych, różowych opakowaniach, które w drogerii od razu powinny rzucić Wam się w oczy. Mleczko do ciała również wpasowane jest kolorystycznie w resztę serii. Znajduje się w sporym plastikowym opakowaniu z aplikatorem, co bardzo lubię w tego typu kosmetykach, gdyż ułatwiają one nakładanie produktu. 

Według producenta jest to modelujące mleczko do ciała stworzone na bazie składników naturalnych i wegańskiej receptury. Ma za zadanie modelować, ujędrniać i uelastyczniać skórę. Dzięki składnikom pochodzenia naturalnego regeneruje, odżywia i przywraca skórze odpowiedni poziom nawilżenia. 


Skład kosmetyku wygląda następująco: Aqua (Water), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Orbignya Oleifera Seed Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Coco-Caprylate/Caprate, Propanediol, Polyglyceryl-6, Stearate, Glyceryl Stearate, Trehalose, Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Oil, Fragaria Vesca (Strawberry) Juice, Glycerin, Xanthan Gum, Lactic Acid, Polyglyceryl-6 Behenate, Tocopherol, Sodium Salicylate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum (Fragrance), Citronellol, Geraniol, Linalool.

Zapach kosmetyku jest bardzo przyjemny i długo utrzymuje się na skórze. Konsystencja  jest lekka, ale nie wodnista. Dobrze się rozprowadza, dzięki czemu produkt jest bardzo wydajny. Szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Bardzo dobrze nawilża i jest to pierwszy produkt tego typu kosmetyków, po którym uczucie nawilżenia towarzyszy mi przez resztę dnia. 

Generalnie miałam już do czynienia z kosmetykami tej marki i na żadnym z nich się jeszcze nie zawiodłam. Dobry skład, fajna cena w stosunku do wydajności i pojemności produktu. Jedyny minus to brak ujędrnienia skóry, który obiecuje producent, jednak ja od tego typu produktów oczekuję przede wszystkim nawilżenia i to mleczko do ciała pod tym względem  jak najbardziej się u mnie sprawdziło i na pewno sięgnę po nie kolejny raz. A Wy znacie? Używaliście? Jeśli tak koniecznie dajcie znać jak sprawdziło się u Was. 

Podobne posty

25 Comments

  1. Nie miałam, ale produkty do twarzy z tej serii mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam, ale bardzo mnie zaciekawiłaś. Dodatkowo zachęca szata graficznaa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam ich kosmetyki zwłaszcza peelingi, ale to mleczko chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocze opakowanie 😍
    Nie miałam tego kosmetyku, zdaje się że kilka lat temu miałam peeling kawowy tej marki ale mi się nie sprawdził do tego strasznie brudził
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O peelingach słyszałam, ale mleczka jeszcze nie widziałam. Generalnie nie miałam żadnego kosmetyku tej marki w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego mleczka. Nawet nie wiedziałam, że mają coś takiego w asortymencie :-) Chciałam coś ostatnio kupić tej marki w Rossmannie to wszystko było wykupione :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne opakowanie skrywa to mleczko :) bardzo mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio sporo czytam o tych produktach. Nic jeszcze nie mialam ale kusi mnie ich szata graficzna :) Dla mnie też najważniejsze, żeby takie produkty dobrze nawilżały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego produktu nie miałam, ale markę bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale ma zachęcający kolor butelki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. trzeba wyprobowac koniecznie!
    sending hugs ! :*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam markę, ale nigdy nie używałam kosmetyków od nich... może czas to zmienić, haha ;)
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Great product review, I would like to try!

    pre styled lace wig

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam tego lata i byłam bardzo zadowolna, chociaż na efekcie ujędrnienia się akurat nie skupiałam. Jako mleczko bardzo fajnie się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie przetestowałabym ten produkt :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy, ale kuszą od dłuższego czasu.
    Czas najwyższy wypróbować na własnej skórze :) Już sam design opakowań kusi 🖤

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie, że jesteś zaodowlona! ja jeszcze nie miałam nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez ostatnio go kupiłam wraz z peelingiem kawowym :) Jest wydajny, ma przyjemny zapach a skóra pojedynczo nawiliżona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam, ale chciałabym wyprobować, skoro jesteś zadowolona :) Do tego design miły dla oka, więc ideolo hehe

    PS. Widzę, że zaczęłaś niedawno swojego bloga i chyba jestem pierwszą obserwatorką ;D Życzę powodzenia i czekam na kolejne posty <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam, ale myślę że mógłby się polubić z moją skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ujedrnienie pewnie przyjdzie z (trochę dłuższym) czasem 😉 do tej pory miałam tylko peelingi tej marki ale ostatnio tak wystrzelili z nowościami że zastanawiam się nad wypróbowaniem czegoś z ich nowej oferty 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. How cute does the bottle look? I love that it is cruelty free.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń